preskoči na sadržaj

Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

cyberbullying zaustavimo i smiješak na lice stavimo
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Intervju s roditeljima - odgovori koje je dobro znati
Oglasna ploča
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Primjena tableta u školskim klupama
Autor: Ana Karlović, 27. 4. 2015.

PROJEKT „ŠKOLA KAKVU ŽELIMO“ ERASMUS+
U okviru Erasmusovoga  projekta koji se u našoj školi provodi pod nazivom  „Škola kakvu želimo“, a koji koordinira prof. Jasna Sudarić, omogućeno je i meni kao nastavnici grafičkog dizajna i multimedijskih tehnologija stručno usavršavanje u inozemstvu na području ICT-a.

Seminar „Tap-Swipe-Pinch“  u organizaciji EUNEOS-a iz Finske, uz pet vrsnih predavača V. Šavli, J. Kurvits, M. Kurvits i P. Rafferty,  održavao se od 15. – 20. ožujka 2015. u  gradiću Fuengiroli blizu Malage na jugu Španjolske. Na seminaru je sudjelovalo ukupno 49 nastavnika iz cijele Europe. Ja sam bila sretna i, svakako, ponosna što sam bila jedina iz Hrvatske. Bila mi je čast upoznati se s brojnim  nastavnicima iz drugih zemalja te pomoću novih alata sudjelovati u osuvremenjivanju nastavnoga procesa u našoj školi.


Zašto  tablet u nastavi ?

Primjena tableta u nastavi učenika stavlja u središte nastavnog procesa, potiče kritičko mišljenje i timski rad. Učenje se zasniva na istraživanju i razmjeni informacija te razumjevanju i primjeni istih, što iskače iz tradicionalnih okvira nastave, a kreće se prema kombiniranoj (hibridnoj) i online nastavi.

Uloga nastavnika mijenja se jer on više nije predavač nego mentor, a učenik nije pasivni promatrač , već aktivni sudionik nastavnoga procesa koji samostalno istražuje, surađuje s drugim učenicima i, što je najvažnije, uči vlastitim tempom (mislim na brzinu savladavanja gradiva tj. učenja)

Kao nastavna sredstva tableti su vrlo  praktični jer dopuštaju kretanje po razredu i izlazak iz njega. Podatci s  učenicima istovremeno se mogu dijeliti  putem interneta, uz komuniciranje i izmjenjivanje stavova i mišljenja o pojedinoj temi uz Googledrive. Provjera znanja postaje zabavni dio i učenicima i nastavnicima uz online software Socrative i Kahoot. Učenici mogu pisati bilješke s predavanja u programima Evernote ili Blog te e kreirati videomaterijale u programu PhotoStage i izrađivati zvučne eknjige u Kids story Builder-u.

Suvremena nastava težište prenosi na metode poučavanja te na primjenu novih tehnologija. Ideja našega projekta usmjerena je na primjenu suvremenih metoda poučavanja usklađenih s informacijsko-komunikacijskih tehnologija i web 3.0 alatima.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju