2015-04-27 10:21:12 Primjena tableta u školskim klupama PROJEKT „ŠKOLA KAKVU ŽELIMO“ ERASMUS+ S Zašto tablet u nastavi ? Primjena tableta u nastavi učenika stavlja u središte nastavnog procesa, potiče kritičko mišljenje i timski rad. Učenje se zasniva na istraživanju i razmjeni informacija te razumjevanju i primjeni istih, što iskače iz tradicionalnih okvira nastave, a kreće se prema kombiniranoj (hibridnoj) i online nastavi. Uloga nastavnika mijenja se jer on više nije predavač nego mentor, a učenik nije pasivni promatrač , već aktivni sudionik nastavnoga procesa koji samostalno istražuje, surađuje s drugim učenicima i, što je najvažnije, uči vlastitim tempom (mislim na brzinu savladavanja gradiva tj. učenja) Kao nastavna sredstva tableti su vrlo praktični jer dopuštaju kretanje po razredu i izlazak iz njega. Podatci s učenicima istovremeno se mogu dijeliti putem interneta, uz komuniciranje i izmjenjivanje stavova i mišljenja o pojedinoj temi uz Googledrive. Provjera znanja postaje zabavni dio i učenicima i nastavnicima uz online software Socrative i Kahoot. Učenici mogu pisati bilješke s predavanja u programima Evernote ili Blog te e kreirati videomaterijale u programu PhotoStage i izrađivati zvučne eknjige u Kids story Builder-u. Suvremena nastava težište prenosi na metode poučavanja te na primjenu novih tehnologija. Ideja našega projekta usmjerena je na primjenu suvremenih metoda poučavanja usklađenih s informacijsko-komunikacijskih tehnologija i web 3.0 alatima. |
Tehnička i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića |