« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Nekada gramofon, TV, radio, kasetofon, walkman, satelitske antene, mp3 i dr., a danas nove tehnologije. Zahvaljujući digitalizaciji, glazbeni su sadržaji postali dostupni svima. No, odabir kojim ćemo kanalima doći do određenih informacija, za što ćemo ih koristiti i koliko će na nas utjecati, isključivo je naš.
Jedno od glavnih pitanja jest je li vizualni identitet jednako važan kao i glazbeni i kako u moru ideja iznjedriti neku novu.
Što je zapravo dobar web dizajn? Kako utječe na plasman i prodaju proizvoda? Zašto su neke web stranice posjećenije od drugih? Na ta i pokoje drugo pitanje pokušali su odgovoriti učenici 4. wd razreda Tehničke škole i prirodoslovne gimnazije Ruđera Boškovića sa svojim mentorima Mirjam Georgijevski, Ivanom Tušekom i Ozanom Tomić.
U izradi upitnika sudjelovala je i Marija Mihelić, vlasnica Obrta za informacijske usluge rOSe.