
| « Studeni 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Nekada gramofon, TV, radio, kasetofon, walkman, satelitske antene, mp3 i dr., a danas nove tehnologije. Zahvaljujući digitalizaciji, glazbeni su sadržaji postali dostupni svima. No, odabir kojim ćemo kanalima doći do određenih informacija, za što ćemo ih koristiti i koliko će na nas utjecati, isključivo je naš.
Jedno od glavnih pitanja jest je li vizualni identitet jednako važan kao i glazbeni i kako u moru ideja iznjedriti neku novu.
Što je zapravo dobar web dizajn? Kako utječe na plasman i prodaju proizvoda? Zašto su neke web stranice posjećenije od drugih? Na ta i pokoje drugo pitanje pokušali su odgovoriti učenici 4. wd razreda Tehničke škole i prirodoslovne gimnazije Ruđera Boškovića sa svojim mentorima Mirjam Georgijevski, Ivanom Tušekom i Ozanom Tomić.
U izradi upitnika sudjelovala je i Marija Mihelić, vlasnica Obrta za informacijske usluge rOSe.