preskoči na sadržaj

Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek

Login
Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Intervju s roditeljima - odgovori koje je dobro znati
 

"Ljudi mogu zaboraviti što si rekao, ali nikada neće zaboraviti​ kako si na njih djelovao i kako su se osjećali u tvom društvu."
Carl W. Buechner

 

Pedagoginja Tehničke škole i prirodoslovne gimnazije Ruđera Boškovića :

Gordana Popović, prof., stručna suradnica savjetnica

tel: 031 495 571

e-mail: gordana.popovic@skole.hr

Radno vrijeme:

  A varijanta B varijanta
Ponedjeljak 08:00 - 14:00 13:00 - 19:00
Utorak 13:00 - 19:00 08:00 - 14:00
Srijeda 13:00 - 19:00 13:00 - 19:00
Četvrtak 08:00 - 14:00 13:00 - 19:00
Petak 13:00 - 19:00 08:00 - 14:00

 

PEDAGOG/INJA U SUVREMENOJ ŠKOLI

U suvremenoj školi 21.stoljeća briga za prikladan i cjelovit razvoj mladih nemoguća je bez pedagoga kao najšire profiliranijeg stručnog suradnika. Uloga pedagoga u današnjoj školi na putu razvoja ideja, planiranja, izvedebe i evaluacije od izuzetnog je značaja za odgojno-obrazovni rast i razvoj škole, za razvoj i provedbu novih ideja koje prate potrebe suvremenog društva i novih generacija.

Djelatnost pedagoga kao člana razvojno-pedagoške službe usmjerena je na unaprjeđenje svih sastavnica odgojno-obrazovnog rada škole. Pri tome se misli na:

1.planiranje i programiranje

2.savjetodavni rad i neposredno izvođenje pedagoških aktivnosti,

3.anlizu, istraživanje i vrednovanje pedagoškog procesa i postignuća

4.usavršavanje i uvođenje promjena

5.informiranje i dokumentiranje

Naglasak je na činjenici da školski pedagog  razumije složenost svoje profesije, bude posvećen vlastitom profesionalnom razvoju, spreman njime upravljati kako bi lakše i učinkovitije pratio promjene . 

Pedagog radi s učenicima, nastavnicima i roditeljima te surađuje s ravnateljem škole i ostalim stručnim suradnicima u školi ( psiholog, školski knjižničar) i stručnjacima koji rade u drugim institucijama povezanim sa školom.

Uključen je u stručno usavršavanje nastavnika, sam se stručno usavršava te uvodi nastavnike početnike u odgojno-obrazovni rad. Posjećuje i prati nastavu, priprema i provodi pedagoške radionice, pregledava školsku dokumentaciju i vodi svoju, sudjeluje u radu stručnih i upravnih  tijela škole, u kulturnoj i javnoj djelatnosti škole,  surađuje s razrednicima, a značajna je i njegova savjetodavna uloga te pružanje podrške učenicima, nastavnicima i roditeljima.

Učenici imaju priliku surađivati s pedagoginjom kroz različite pedagoške radionice na satu razrednog odjela ili projekte u sklopu Školskih preventivnih programa ili po potrebi u ostalim aktivnostima razrednog odjela. Također, prema potrebi i u dogovoru s razrednicima ili predmetnim nastavnicima  s učenicima provodi individualno savjetovanje s ciljem prevencije neprimjerenih ponašanja te pružanje podrške i pomoći prvenstveno u učenju.

Pedagoginja nastoji s nastavnicima unaprijediti nastavu planirajući je prema pristupu usmjerenom na učenika u svrhu stalnog poboljšavanja i prilagođavanja potrebama svih dionika odgojno-obrazovnog procesa..

Na satu razrednog odjela provodi radionice s učenicima s temama tolerancije i nenasilja, pozitivne komunikacije, uvažavanja različitosti, djelotvornijeg učenja,  profesionalnog informiranja i  sl. Prati provođenje izvannastavnih aktivnosti i učeničke uspjehe. Sudjeluje u organizaciji različitih javnih događanja u školi i obilježavanju značajnijih datuma. S učenicima provodi i individualni savjetodavni rad koji može pomoći u usvajanju metoda učenja, izradi osobnog plana učenja, postavljanju ciljeva i planiranju slobodnog vremena  koje će pridonijeti boljem osobnom uspjehu i razvoju te na taj način ispraviti ocjene, razviti svoje samopoštovanje ili se izboriti za svoje mišljenje prihvatljivim načinom reagiranja.

Svojim radom i primjerom potiče razvijanje socijalnih vještina i nenasilne komunikacije učenika i nastavnika  te se zbog toga često događa da učenici budu upućeni na razgovor  o situacijama koje valja riješiti pomoću takvih vještina.

Neki ljudi gledaju stvari i pitaju: „Zašto?“

 Drugi gledaju stvari i pitaju: „Zašto ne?“

 G.B. Shaw

 

preskoči na navigaciju