preskoči na sadržaj

Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek

Login
Kalendar
« Kolovoz 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Intervju s roditeljima - odgovori koje je dobro znati
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+ Mobilnost u Turskoj
Autor: ANA KRMEK, 12. 11. 2019.

 

 

 

Nastavljamo stvarati uspješnu Erasmus+ priču zahvaljujući kojoj su naši učenici prirodoslovne gimnazije Iva Budžaki, 2. b, Saira Mikuška, 2. a, Domagoj Ižaković i Marijan Mršo, 3. b i Lucija Purgar, 4. b, pod vodstvom koordinatorice projekta Jasne Sudarić i mentorice Ane Krmek otputovali na mobilnost u tursku školu EFFL - Eskişehir Fatih Fen Lisesi od 4. do 8. studenoga 2019. u okviru projekta Erasmus+ s temom Primjena informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) u tradicionalom učenju i učenju na daljinu.  Tema aktivnosti koje su provedene tijekom pet dana bila je „Algorithmic thinking “.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. dan

Učenici su predstavili svoju zemlju, a tema uvodne prezentacije bila je „Agorithmic thinking“. Slijedio je obilazak škole domaćina, gdje su učenici nakon ručka izrađivali razne algoritme na radionici. Nakon uspješnog radnog dana u školi, slijedio je vrlo zanimljiv zajednički obilazak centra grada Eskisehira. U večernjim satima učenici su se družili s domaćinima na bowlingu.

2. dan 

U prijepodnevnim satima učenici su u pratnji nastavnika posjetili Provincijsku upravu za nacionalno obrazovanje Eskisehira i Nacionalnu upravu za obrazovanje u povijesnom dijelu grada Odunpazari. Potom su u školi predstavili rješavanje problema algoritamskim razmišljanjem. Kako pronaći pravi put do željenog odredišta u centru Eskisehira bio je sljedeći zadatak koji su učenici rješavali također algoritamskim razmišljanjem, primijenjujući tako aktivnosti terenske radionice. Dan nije mogao imati bolji završetak od posjeta Adventure parku, gdje su s učenicima domaćinima isprobali zip line, slobodan pad i druge atrakcije.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. dan

Dan je protekao u cjelodnevnom zajedničkom razgledavanju od kulturnih znamenitosti, muzeja do posjeta lokalnih umjetnika i obrtnika grada Eskisehira.

4. dan

U prijepodnevnim satima učenici su pripremali tradicionalna jela svoje zemlje uz malu pomoć mentorice u  školskoj kuhinji u okviru radionice služeći se algoritmom za recept koji su prethodno pripremili. Uslijedio „Intercultural event“, koji je popraćen medijima na lokalnoj i nacionalnoj razini, a kojemu je nazočio gradonačelnik i ravnatelj Ureda za obrazovanje uz kulturno-umjetnički program s kreativno-umjetničkim radionicama, a večer je završila uz delicije turske kuhinje, druženje i ples s roditeljima te učenicima iz obitelji domaćina.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. dan

Peti dan obilježen je svečanom podjelom potvrda o sudjelovanju na mobilnosti, a zatim i oproštaj od dragih prijatelja uz pokoju suzu.

Ana Krmek, prof.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dojmovi učenika

„U sklopu Erasmus+ projekta s profesoricama Anom Krmek i Jasnom Sudarić posjetili smo turski grad Eskişehir. Otišli smo s ciljem da naučimo više o algoritmima i algoritamskom razmišljanju. U Eskişehiru smo proveli šest dana, a bili smo ugošćeni kod obitelji učenika iz Turske koji su također u projektu. Pred učiteljima i učenicima iz projekta prezentirali smo video-prezentaciju na temu što je algoritam, povijest algoritma, njegova važnost i gdje se koristi te računalni algoritam. Naučili smo rješavati razne algoritamske probleme te koristiti algoritam u stvarnom životu. Osim boravka u školi obilazili smo i Eskişehir. Obišli smo stari grad Odunpazarı, razne muzeje i poznate znamenitosti. Ovo je bilo moje prvo iskustvo putovanja u okviru razmjene učenika i svakome bih preporučila da se uključi. Za vrijeme boravka u Turskoj naučila sam puno toga i upoznala puno novih prijatelja te bih voljela to ponoviti u budućnosti.    

Saira Mikuška“, 2. a

 

„Mobilnost u Turskoj bila je nezaboravna. Svi domaćini, kao i svi profesori, bili su vrlo gostoprimivi i dragi. Svi su nas dočekali otvorenih ruku s osmijehom na licima. Škola je bila vrlo moderno opremljena, a radionice o algoritmima bile su zanimljive i kreativne tako da smo mogli puno toga naučiti u području korištenja i primjeni algoritama na problemima u svakodnevnom životu. Sve je bilo dobro organizirano i svi događaji su bili su u skladu s  previđenim vremenom. Bilo je zanimljivo i zabavno vidjeti i učiti o novoj kulturi i načinu života koji se po mnogočemu razlikuje od našeg svakodnevnog.“

Iva Budžaki, 2. b

 

„Ovaj put u Tursku jedan mi je od najvećih i najboljih doživljaja i iskustava u mome životu. Doznali smo dosta novih stvari o algoritmima, Turcima i njihovoj religiji, jeziku i kulturi, također smo jeli i tursku hranu koja je bila fenomenalna. Sklopili smo nova prijateljstva, međusobno se družili s našim domaćinima koji su nas usput naučili i nekoliko turskih igara. Eskisehir je prelijep grad s brojnim ljepotama i zanimljivostima.“

Domagoj Ižaković, 3. b

 

„Tjedan dana u sklopu Erasmus+ projekta provela sam u izvrsnom gostoprimstvu i skrbi. Domaćini su bili topli, otvoreni, gostoljubivi i velikodušni. Cijeli tjedni raspored bio nam je unaprijed određen i organiziran. Uz temu Algoritamsko razmišljanje naučila sam osnove zapisivanja koraka i crtanja flowchartova. Shvatila sam da algoritamsko razmišljanje koristimo svi mi u našim svakodnevnim životima, a da i nismo toga svjesni. Bavili smo se i algoritmom za kuhanje koji smo kasnije i stvarno realizirali. Služili smo se algoritamskim razmišljanjem za orijentaciju u starome gradu. Uz odrađene radionice vezane uz algoritamsko razmišljanje, za koje bih voljela da ih je bilo više, vrijeme smo proveli u kulturno-edukacijskom ozračju. Jako mi se svidio izlet u Adventure park gdje sam prvi put mogla probati bungy jumping i zip line. Zauvijek ću pamtiti kako smo svaku večer mi učenici i naši domaćini odlazili u kafiće gdje su nas čekale društvene igre i čaj. Vrijeme smo proveli uz zabavu i smijeh. Voljela bih da i u našim kafićima ljudi igraju društvene igre i vrijeme provode vrijeme. Upoznala sam se s njihovom kulturom: od toaleta (čučavaca), ženskih marama – hiđana, do hrane (baklava, burek, lokum). Osnove turskog jezika znala sam otprije, a sada sam se i koristila njima.  Pričala sam u isto vrijeme hrvatski, engleski, njemački i turski jezik. Turski profesori i učenici pružili su nam ogromno gostoprimstvo, brigu i skrb. Voljela bih ponovno posjetiti Tursku te se nadam da ću biti jednako dobar domaćin kao što su i oni bili meni.“

Lucija Purgar, 4 .b

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju