preskoči na sadržaj

Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek

Login
Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Intervju s roditeljima - odgovori koje je dobro znati
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dan sigurnijeg interneta (9. veljače 2021.)
Autor: Gordana Popović, 19. 2. 2021.

Digitalna tehnologija i online nastava pružaju nam prilike za nove izazove, kontakte i ostvarenja različitih uspjeha. Koristeći internet, koji je u današnje vrijeme dostupan skoro svakom pojedincu, izloženi smo i različitim metodama njegove zlouporabe. Zbog toga je potreba za preventivnim djelovanjem u Školi od iznimne važnosti, kao i pronalazak posebnih sustava zaštite pojedinaca i skupina mladih.
Obilježavanjem Dana sigurnijeg interneta ukazujemo učenicima na opasnosti neodgovornog korištenja interneta te poučavamo učenike kako zaštititi svoju privatnost.


Pridružili smo se globalnom obilježavanju Dana sigurnijeg interneta i time potaknuli primjenu različitih aktivnosti, što je povezano i s provođenjem Školskog preventivnog programa. Tijekom cijelog tjedna ostvarivali smo ishode međupredmetnih tema građanskog odgoja i IKT tehnologije. Osim školskih, uključili smo se i u aktivnosti udruge „Suradnici u učenju“ i „Centra za nestalu i zlostavljanu djecu“ te sudjelovali i  na videokonferenciji „Potraga za boljim internetom“. Nastavnici i učenici imali su mogućnost uključiti se (rješavajući kviz) u interaktivnu potragu za boljim internetom kako bi provjerili svoje znanje o pravilima ponašanja i korištenja interneta.
U sve aktivnosti od 8. do 12. veljače bilo je uključeno stotinjak učenika te desetak nastavnika.
Donosimo dojmove nekoliko sudionika.
„Učenici su sjajno reagirali, sviđa im se, ali bili su i motivirani za uključivanje u kviz jer su postojale primamljive nagrade.“ (riječ nastavnice)

„Učenici su sa zanimanjem izvršili postavljene zadatke i ukazali da je tema izazovna. Svojim pitanjima i iznesenim razmišljanjima pokazali su da o ovom sadržaju imaju i nedoumica, koje mogu biti tema nekih od sljedećih projekata.“ (riječ stručne suradnice)

„Mislim da možemo smanjiti negativan utjecaj društvenih mreža tako da budemo sve manje na mobitelima i računalima i da se sve više družimo vani i na svježem zraku te da se bavimo sportom.“  (riječ učenika)

Nadamo se da će učenici biti pažljivi i odgovorni u donošenju odluka na mreži upravo na način kako su to i istaknuli svojim radovima i ostvarenim aktivnostima.
Gordana Popović, prof.

NOSITELJI

AKTIVNOSTI

TRAJANJE

REZULTATI

Ozana Vignjević, prof.

Tamara Kapraljević, prof.

(korelacija Povijesti i Njemačkog jezika)

Predavanje o sigurnosti na internetu.

Glavni upute učenicima na koji način se uključiti u kviz Zajedno za bolji Internet.

 

Dva školska sata

Učenici 4.a (18) razreda i oni koji su uključeni u eTwining projekte; sudjelovanje u kvizu

 

Mirjam Georgijevski, dipl.inž,

(Interentske tehnologije)

Popisati društvene mreže,

navesti namjene tih mreža.

Dobra i loša iskustva s korištenjem društvenih mreža.

Prikazivanje filma  „Socijalna dilema“ (opasnosti na  društvenim mrežama

Tri školska sata

1.wd (23 učenika )

Bilježenje dojmova

Tamara Grozdek, mag. psych

Gordana Popović, prof. ped.

(kolegijalna podrška)

Upoznaj, prepoznaj i reagiraj (nastavna tema).

Razgovor o inicijativi pokretanja dana sigurnijeg interneta, raširenosti moderne tehnologije, prednosti i nedostaci društvenih mreža, posljedica elektroničkog nasilja i primjeri zaštite.

Jedan školski sat i razgovor nakon uvida

4.kz ( 23 učenice)

Primjeri prepoznavanja i reagiranja u slučaju elektroničkog nasilja

Gordana  Popović, prof. ped

Marijan Jovičić,

 (kolegijalna podrška)

(Praktična nastava)

Pedagoška radionica osmišljena za Dan sigurnijeg interneta.

Opće informacije.

Svrha obilježavanja.

Prednosti i nedostaci društvenih mreža.

Elektroničko nasilje, posljedice, odgovornost

Interaktivna potraga za boljim internetom.

Dva školska sata

3.g (13 učenika)

Sudjelovanje u kvizu i izrada tri plakata na temu

Renato Ergotić, prof.

(Informatika)

Upute učenicima na koji se način uključiti u kviz. Zajedno za bolji Internet

Po jedan školski sat

1.e (7 učenika)

1.wd (23 učenika)

Sudjelovanje u kvizu

Biljana Nemet-Borić, ing. elektrotehnike

(Informatika)

Predavanje o sigurnosti na internetu.

Upute učenicima na koji način se uključiti u kviz Zajedno za bolji Internet.

 

Jedan sat

3.kz (26)

Sudjelovanje u kvizu

Dragana Viljanac, dipl. inž.

(Poslovna komunikacija)

Društvene mreže

Izrada plakata u skupinama ( pozitivne i negativne strane i kako zaštiti privatnost)

Dva školska sata

4.p (20 učenika) Izrada  plakata i prezentacija

 

Katarina Jakubec, mag.psych

Video objavljen na Teamsu za sve učenike https://www.youtube.com/watch?v=WyXIZuYDp4Y

 

 

Gordana Popović, prof. ped.

Teorijski tekst namijenjen  razrednicima kao prijedlog za sat SRZ-a koji je objavljen na Teamsu

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju