preskoči na sadržaj

Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

cyberbullying zaustavimo i smiješak na lice stavimo
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Intervju s roditeljima - odgovori koje je dobro znati
Oglasna ploča
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Završen eTwinning projekt „My ideal community“
Autor: OZANA VIGNJEVIĆ, ANA KRMEK, 27. 6. 2024.

Učenici 3. a razreda i učenici koji pohađaju dodatnu nastavu Povijesti početkom nove školske godine imali su priliku sudjelovati u eTwinning projektu koji je objedinio različite školske predmete –  Povijest, Biologiju i Sat razrednika. Projekt pod nazivom „My ideal community“ imao je za cilj povezati znanja iz različitih disciplina i razviti kod učenika kritičko mišljenje, istraživačke vještine i timski rad. Projektne aktivnosti s učenicima provodile su profesorice Ana Krmek i Ozana Vignjević, a partnerske zemlje bile su: Turska, Španjolska, Cipar, Rumunjska i Latvija.


Projekt je započeo istraživanjem i posjetom lokalnih povijesnih znamenitosti. Učenici su bili podijeljeni u internacionalne grupe, a svaka je grupa istraživala različita područja. Zadaci su obuhvatili proučavanje društvene strukture, kulture, svakodnevnog života i značajnih događaja. Kroz istraživanje i prezentacije učenici su razvili sposobnost analiziranja povijesnih izvora i kritičkog promišljanja o prošlosti. Nakon povijesnog istraživanja, fokus se prebacio na ekologiju. Učenici su istraživali koje su to ključne ekološke aktivnosti za očuvanje okoliša (poput zaštite okoliša, reciklaže i uštede energije, sadnje drveća, izradu školskog vrta…), a na Satima razrednika učenici su imali priliku reflektirati o svom radu i iskustvima stečenima tijekom projekta. Održane su diskusije o važnosti timskog rada, komunikacije i suradnje. Učenici su dijelili svoja razmišljanja o tome kako su se osjećali tijekom različitih aktivnosti, što su naučili i na koji su način doprinijeli svojim grupama.

Jedna od ključnih aktivnosti projekta bila je izrada i oslikavanje zajedničkog platna na kojem je svaka partnerska zemlja oslikala jedno polje. Svaka je zemlja koristila svoje umjetničke stilove i tehnike kako bi prikazala povijesno-kulturni dio svog grada/baštine. Platno je tako postalo jedinstveni mozaik koji predstavlja bogatstvo i raznolikost kulturnih nasljeđa svake zemlje. Ova aktivnost ne samo da je potaknula kreativnost i timski rad među učenicima već je i omogućila razmjenu kulturnih iskustava i produbljivanje svijesti o važnosti očuvanja kulturne baštine.

Projekt „My ideal community“ pokazao se kao izuzetno uspješan i inspirativan način integracije različitih predmeta u školskom kurikulumu. Učenici su kroz ovaj projekt razvili ne samo svoja znanja i vještine već i osjećaj za timski rad i važnost međusobne suradnje.

Profesorice Ana Krmek i Ozana Vignjević





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju