« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića u razdoblju od 01. svibnja 2015. do kraja travnja 2016. planira realizirati projekt „Inovativna škola za zelenu budućnost“ u okviru poziva za dostavu projektnih prijedloga HR.3.1.14 Modernizacija školskih kurikuluma u strukovnim školama u skladu s Hrvatskim kvalifikacijskim okvirom i potrebama tržišta rada - faza II.
Ovim će se projektom ojačati kapaciteti strukovnih nastavnika potrebnih za uvođenje modernih pristupa u poučavanju usmjerenih na učenike te razvoj kompetencija učenika u području suvremenih tehnoloških spoznaja, s naglaskom na zaštitu prirode i okoliša. Poboljšanjem ljudskih i materijalnih potencijala u školi će se podići konkurentnost učenika i potaknuti cjeloživotno učenje neophodno za prilagodbu promjenama tržišta rada.
Projekt će se realizirati od travnja 2015. do travnja 2016. i to kroz sljedeće elemente: razvoj kompetencija nastavnika i učenika usklađenih s potrebama poslodavaca, stručno usavršavanje nastavnika kemije i biologije, inovativna edukacija učenika i interaktivna praktična nastava te razvoj programa uz primjenu suvremene tehnologije. Projektne aktivnosti osmišljene su tako da učenici imaju uvid u kemijske i biološke komponente okoliša dobivajući znanja koja ih čine stručnima za rad na polju zaštite okoliša. Škola će biti opremljena suvremenom laboratorijskom opremom za analizu sastavnica okoliša (vode, tla , zraka i otpada).
Uvest će se primjena specijaliziranog računalnog programa (IKT-a) u svrhu sustavnog praćenja kemikalija i nastanka otpada. Korištenjem IKT-a u nastavi olakšat će se nastavnicima i učenicima praćenje i sudjelovanje u nastavi te povezati praktična znanja i vještine, tj. razvit će se mobilna aplikacija koja će nastavnicima i učenicima omogućiti lakše praćenje praktične nastave (upis mjerenja i rezultata, vježbe, predavanja, kalendar događanja, podsjetnik, foto-albumi).
Javnim predočavanjem rezultata projekta na otvoren, odgovoran i učinkovit način uključit će se uža i šira zajednicu te promicati zaštita okoliša i svijest za kvalitetnijim uvjetima za život.