preskoči na sadržaj

Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek

Login
Kalendar
« Rujan 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Oglasna ploča
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obilježili smo Međunarodni dan ljudskih prava i Međunarodni dan migracija
Autor: Gordana Popović, 21. 12. 2015.

U našoj se školi ove školske godine 2015./2016. provodi program "Kulturna i duhovna baština zavičaja" čiji je cilj razvoj interkulturalnih kompetencija kod mladih radi njihovog osnaživanja, razumijevanja i poštovanja za različito i različite. Upravo je to neophodan preduvjet za održivost međuetničkih odnosa u skupinama koje obitavaju na istom prostoru, a važan nam je kao priprema za život u multikulturalnoj Europi. Profesorice koje se, u suradnji s Nansen dijalog centrom, bave navedenom temom u sklopu izvannastavnih aktivnosti su Sandra Valić i Gordana Popović, te one predstavljaju ključnu točku motivacije za pokretanje programa u školi i izvan nje.


U školi smo, tako, obilježili Međunarodni dan ljudskih prava (10. 12.) i Međunarodni dan migracija (18.12.).

Pedagoginja je održala pedagošku radionicu u 2. g razredu koja se temeljila na primjeni osobnog iskustva i doživljaja. Učenici su bili izravno uključeni u rad, usmjereni na proces i samostalno izvođenje zaključaka kroz iskustveno učenje.

U uvodnoj aktivnosti učenici su trebali pogoditi koji predmet u kutijici čuju (npr. šiljilo, gumicu, komadić krede, spajalicu). Kad pogode, otvore kutijicu i pokažu svima u krugu. Cilj aktivnosti je razvoj aktivnog slušanja.

U središnjoj se aktivnosti govorilo o tome što su i koja su ljudska prava te ih se povezivalo s migracijama. Učenici su međusobno razgovarali o aktualnostima izbjegličke krize.

Završna aktivnost  bila je crtanje pozitivnih sličica na papiru upućenih djeci migranata koje će krasiti školski pano.

Na kraju sata učenici su rekli da im se ovakav način rada jako svidio, da treba više sličnih radionica te da im je ovo pomoglo osvijestiti vlastite stavove.

U isto vrijeme i školsko predvorje dobilo je novi izgled. Profesorica Valić s učenicima svojom je kreativnošću stvorila pravi izvor informacija o aktivnostima koje radimo u školi vezane za interkulturalni program. To nam je svima poticaj za daljnje aktivnosti!

                                                                                  Gordana Popović, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju