« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Dana 23. studenog 2018. učenici 2. a, 2. b i 2. kz razreda, zajedno s profesoricama Adrijanom Šepić, Rebekom Konjarik Bošnjak, Brankom Biljan i Anom Krmek, u sklopu stručne ekskurzije krenuli su putem Beča u posjet Prirodoslovnom i Tehničkom muzeju.
Prirodoslovni muzej ili Naturhistorisches Museum zapravo je, arhitektonski gledano, blizanac Kunsthistorisches Museuma te je građen kao dio zajedničke cjeline na Trgu Marije Terezije.
Korijeni prirodoslovne zbirke sežu daleko u povijest. Car Franjo I. Stjepan, muž Marije Terezije, osnovao je kolekciju još 1750. godine. Ona se s vremenom brzo nadopunjavala pa danas obuhvaća nevjerojatnih 30 milijuna izložaka. Muzej je pravi dragulj za ljubitelje životinja jer pored brojnih životinjskih izložaka i kostura također posjeduje vrlo dobro očuvane kosture rijetkih ili izumrlih vrsta, poput Stellerove morske krave i dinosaura. Pored toga učenici su se mogli izgubiti u najvećoj, ujedno i najstarijoj svjetskoj zbirci meteorita.
S druge strane doživljaj u Tehničkom muzeju učenicima je potpuno drugačiji. Osim što ovaj muzej posjeduje značajne kolekcije tehnoloških inovacija, koje obuhvaćaju presjek razvoja tehnologije, trgovine, industrije s posebnim osvrtom na doprinos Austrije, učenici su također mogli interaktivno sudjelovati. Vrlo je zanimljivo bilo isprobati princip rada poluge, kako djeluju magneti, električno polje i kako drvenim kolom podići teret.
Nakon iscrpljujuće šetnje muzejima učenici su se opuštali obilazeći dio bečkih znamenitosti poput zgrade Opere, gradske vijećnice, katedrale sv. Stjepana, dvoraca Belvedere, Schönbrunn i ostalih.
Adrijana Šepić, prof.