« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 3. razreda gimnazije na nastavi Sociologije, uz tradicionalne obveze, imaju mogućnost, ali i prinudu provoditi istraživanja. U nastavku je svjedočanstvo jedne učenice o iskustvu rada na istraživanjima i poveznica na istraživanja koja su proveli učenici naše škole.
"U sklopu nastave Sociologije u 3. sam se razredu susrela s novim načinom rada, sociološkim istraživanjem. U početku mi se činio dosta zahtjevnim, s obzirom na količinu pripreme i zadataka koje trebamo obraditi u obliku eseja te činjenice da radimo u grupama, no dubljim proučavanjem zadataka i razgovorom s profesorom Lukićem, grupa i ja smo se uspjeli
snaći u načinu provođenja istraživanja i zapisu rezultata u obliku eseja. Svidio mi se ovaj način rada jer je vrlo izazovan i zahtijeva određeno predznanje, a naučila sam i nešto više o procesu provođenja ankete i obrade dobivenih podataka. Jedina zamjerka mi je činjenica da je u mnogim grupama raspodjela rada i zadataka bila nepravilna, no ta je kritika rezultat subjektivnog mišljenja i međusobnih odnosa članova pojedine grupe, a ne nužno nedostatak samog istraživanja. Voljela bih se s ovakvim načinom rada susresti u okviru drugih predmeta.“
Laura Dimter, 3. a