« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Početkom ožujka u našoj je školi započeo novi međunarodni projekt pod nazivom „Let's Make Our Own business“ u okviru eTwinninga koji bi učenicima omogućio razvijanje poduzetničkih vještina, posebno u razredima strukovnih zanimanja. Naš vrijedni projektni tim, koji čine nastavnici A. Krmek, A. Karlović, S. Ber, I. Grubišić, D. Blažević, M. Starčević i D. Viljanac, ovoga je puta razmatrao ideju o jednoj takvoj online međunarodnoj suradnji koju je predstavila koordinatorica eTwinning projekta Jasna Sudarić.
Glavni cilj projekta bio je poboljšati prvenstveno poduzetničke vještine naših strukovnih zanimanja uz kreativno i kritičko razmišljanje primjenjujući IKT alate. Da bismo postigli ove ciljeve, potrebno je modernizirati obrazovni sustav te ispitati utjecaj digitalnih načina komuniciranja s učenicima, a koja smo proveli kroz anketu s ciljanom skupinom učenika prvih i drugih razreda. Budući da je u našoj školi već bio u tijeku projekt „Primjena IKT alata u tradicionalnoj nastavi i nastavi na daljinu“ i da je nedavno provedena i anketa o korištenju IKT alata u nastavi na daljinu te da su učenici zbog novonastale epidemiološke situacije stekli iskustva ovih novih načina izvođenja nastave na daljinu, odlučili smo proučiti rezultate ankete koji su nam bile smjernice za daljnje aktivnosti.
Provedenim istraživanjem na temelju dobivenih rezultata saznali smo da jedan dio učenika zbog nedovoljnoga iskustva ima poteškoće u snalaženju s raznim programima te da za nastale probleme najčešće traže pomoć nastavnika ili svojih vršnjaka. Kako od sljedeće školske godine postoji mogućnost nastavka rada uz pomoć IKT alata, pokušali smo omogućiti ovakav oblik nastave što pristupačnijim učenicima uključivanjem u eTwinningov projekt.
Sa svojim kreativnim idejama u projekt se aktivno uključila kolegica D. Viljanac koja učenicima predaje predmet Poduzetništvo te vodi fakultativni predmet Domaćinstvo. Potičući učenike na kreativne aktivnosti, kolegica je kod učenika razvijala njihove poduzetničke vještine. Daljnji akcijski plan je obuhvatiti i ostale učenike, putem IKT alata, koji će se na ovaj način lakše uključiti u ostale projektne aktivnosti u suradnji s inozemnim partnerima.
Projektne aktivnosti koje će razvijati poduzetnički duh planiramo proširiti i na web dizajnere, smjer koji planiramo upisati prvi puta u našoj školi od sljedeće školske godine.