« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Imajući na umu isprekidanu nastavu zbog štrajka, zatim globalnu pandemiju i obustavu nastave uživo te na kraju povijesni prelazak na nastavu na daljinu u čitavoj Hrvatskoj, malo je reći kako je ova školska godina bila turbulentna.
Ipak, nekolicina je učenika pod vodstvom svojih nastavnika unatoč svim nedaćama i problemima koje je nosila nastava na daljinu uspjela surađivati i u nekoliko eTwinning projekata. Ovim putem pohvaljujemo sve te učenike i zahvaljujemo im na uloženom trudu i radu. Istaknut ćemo ovdje tri projekta na kojima smo kroz ovu školsku godinu radili.
Odmah na samom počeku školske godine započeli smo rad na projektu Future Journalists. Projekt je omogućio učenicima da koriste internetske izvore (poput medija i vijesti) kako bi shvatili kako je biti novinar te shvatili značajke novinara i voditelja. Ostale rezultate suradnje učenika u projektu možete vidjeti na Facebook stranici projekta putem ove poveznice: https://www.facebook.com/groups/1025047581216565/
Nešto kasnije tijekom godine udružili smo snage u projektu Museums, where civilisations meet s već poznatim nam partnerskim školama iz Turske, školom Eskesir Fatih Fen Lisesi i školom Şehit Hasan Önal Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, te još jednom školom iz Rumunjske.
Cilj je ovog projekta bio uvidjeti vrijednost muzeja te poticati na njihovo posjećivanje bilo uživo bilo iz udobnosti vlastitog doma. Ovaj projekt također smo lako i uspješno integrirali u nastavu Engleskog jezika na daljinu kroz temu Off to the museum te smo kroz virtualna putovanja obišli neke od najpoznatijih svjetskih muzeja. Isto tako u sklopu nastave Povijesti učenici su mogli u Noći muzeja predstaviti partnerskim školama i učenicima ljepote naših muzeja. Učenici su suradnički zatim oformili i vlastiti virtualni muzej, koji možete obići putem ove poveznice: https://www.artsteps.com/view/5ec65e1dcd9c620b4d28b050. Ostale rezultate suradnje učenika u projektu možete vidjeti na Facebook stranici projekta putem ove poveznice: https://www.facebook.com/groups/1147323168992175/.
Ohrabrena dosadašnjom uspješnom suradnjom profesorica Ozana Vignjević zatim je zajedno s kolegicom Fatmom Oz iz škole Eskisehir Fatih Fen Lisesi napisala projekt Be a Proactive Teenager! Be the Future! te zajedno s navedenom školom i naša škola postaje nositelj tog eTwinning projekta. Na projektu je sudjelovao 4. b razred i učenici koji pohađaju nastavu Etike iz 2. b razreda. Na poveznici ispod vidi se cjelokupni zajednički rad:
https://read.bookcreator.com/PNvschL4clgKOuks3kWkG69wG2R2/oziXVzuxTVuKUM2R_ZGtQA
Projekt je bio uspješno integriran u nastavi Povijesti, Engleskog jezika, Filozofije, Politike i gospodarstva i Etike te vas pozivamo da pogledate u našem kalendaru na ovoj poveznici https://view.genial.ly/5e4be965749a82695265cc08/guide-be-a-proactive-teenager-be-the-future-etwinning-project-international-days-calender koje smo to sve bitne UNESCO dane i događaje obilježavali kroz ovaj projekt. U izradi kalendara posebno se istaknula naša učenica Ema Babić, kojoj ovim putem zahvaljujemo na marljivom i vrijednom radu. Inače, učenica je, osim na ovom, sudjelovala i u projektu s Muzejima.
Osim suradnje u eTwinning projektima organizirali smo i sudjelovali u raznim eTwinning događajima. Pozivamo vas da pogledate i izložbu plakata rađenih povodom obilježavanja Svjetskog dana okoliša: https://padlet.com/tamarakapraljevic/mamg3rjhhk3x91kr. Ovaj događaj obilježili su naši učenici 1. a i 3. a razreda u sklopu nastave Engleskog jezika, a učenici 1. n i 1. b razreda u sklopu nastave Njemačkog jezika, no jako nas raduje što su nam se u obilježavanju pridružili i učenici iz drugih hrvatskih, ali i europskih škola. Također smo bili pozvani obilježiti i Svjetski dan bez duhana, a rezultate ove suradnje možete vidjeti u digitalnom časopisu izrađenom tim povodom na ovoj poveznici: https://madmagz.com/magazine/1788348.
Tamara Kapraljević, prof. i Ozana Vignjević, prof.