preskoči na sadržaj

Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek

Login
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

cyberbullying zaustavimo i smiješak na lice stavimo
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Intervju s roditeljima - odgovori koje je dobro znati
Oglasna ploča
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Vršnjačko nasilje
Autor: Administrator , 31. 10. 2012.

Posljednjih se godina sve više govori o nasilju među djecom i mladima, a pokušavaju se naći i neka rješenja. Jedno od rješenja je  provođenje školskog preventivnog programa aktivnosti za sprječavanje nasilja među djecom i mladima, čija je svrha senzibilizacija učenika, roditelja i nastavnika za navedeni problem, uspostavljanje sustavne  prevencije, sprječavanje pojave nasilja te ublažavanje i otklanjanje njegovih posljedica.
 


U našoj školi, već drugu godinu,  Odsjek prevencije pri Uredu načelnika Policijske Uprave osječko-baranjske provodi više preventivnih projekata.
Koncept rada naoko je jednostavan: razrednici procjenjuju koja tema bi učenike interesirala i navela na pozitivnu promjenu ponašanja.
U prvom polugodištu školske godine 2012./2013. odlučili smo se za provedbu teme „Vršnjačko nasilje“. U srijedu, 24. listopada gospođa Sanja Živković, zaposlenica Policijske Uprave održala je tri predavanja na ranije spomenutu temu. S njom su se susreli učenici drugih razreda, a cilj je susreta otklanjanje rizičnih činitelja pojave poremećaja u ponašanju kod djece i mladih, kao i otklanjanje posljedica njihovog djelovanja. Naglasak je stavljen na jačanje zaštitnih činitelja na svim razinama s ciljem osiguravanja kvalitetnog rasta, razvoja, prilagodbe i sazrijevanja novih naraštaja u sigurne, prilagođene, uspješne i sretne, a samim tim i zdrave osobe.
Valja napomenuti kako se koncept suradnje Škole i Policijske Uprave pokazao iznimno uspješnim. Pokazalo se kako senzibilizacijom učenika možemo modificirati njihovo ponašanje, ali ih i osvijestiti kako su oni ti koji se svakodnevno nalaze pred slobodom izbora između pozitivnog i negativnog modela ponašanja. Uz to, dobro je reći kako su upravo učenici ti koji navode da su suradnjom i predavanjima iznimno zadovoljni.

 

Gordana Popović, prof.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju