preskoči na sadržaj

Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića Osijek

Login
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

cyberbullying zaustavimo i smiješak na lice stavimo
Priručnik za pomoćnike u nastavi za rad s djecom s teškoćama u razvoju
Intervju s roditeljima - odgovori koje je dobro znati
Oglasna ploča
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Što poslije srednje škole – studirati ili zaposliti se?
Autor: Sandra Valić, 14. 12. 2021.

U sklopu programa profesionalnog usmjeravanja naših učenika pedagoginja Gordana Popović i Katarina Jakubec za naše maturante organizirale su dva zanimljiva predavanja.
CISOK Centar Osijek učenicima je predstavio svoje usluge, s posebnim naglaskom na pomoć pri odabiru fakulteta po završetku srednje škole.
Predavanje su 8. 12. slušali učenici 4. b i 4. kz razreda, a 9. 12. učenici 4. a, 4. g i 4. e razreda.


 

 

Predavačica Jagoda Ringl Kovačević, stručna suradnica pri CISOKU-u, objasnila je razliku između zanimanja i karijere te s učenicima razgovarala o mogućoj zapošljivosti i zanimanjima budućnosti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dana 9. 12. 2021. predstavnici Hrvatskog vojnog učilišta „Dr. Franjo Tuđman“ iz Zagreba zainteresiranim učenicima četvrtih razreda detaljno su predstavili uvjete za upis na njihovo učilište (provjera fizičke spremnosti, liječnički pregled), razine koje učenik treba položiti na maturi, poželjne osobine ličnosti i sl. Objasnili su svaki studijski smjer te učenicima predstavili kvalitete koje bi svaki vojnik trebao imati, a to su najviše etičke i moralne vrijednosti poput odanosti domovini, disciplina te neprestani rad na sebi.

 

Nadamo se da će ova predavanja barem malo pomoći našim maturantima pri donošenju važnih odluka o svojoj budućnosti.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju