« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Kroz sate razrednika učenici 3. b, zajedno sa svojom razrednicom Ozanom Vignjević, uključili su se i sudjelovali u eTwinning projektu pod nazivom WYTech-Wise Your Technology, koji se provodio od listopada 2021. do veljače 2022., a čija je glavna tema bila istraživanje o ovisnosti o tehnologiji i o pravilnom korištenju tehnologije.
Učenici su bili podijeljeni u devet timova, a svaki tim imao je svog nastavnika mentora te jednu temu za istraživanje sa zajedničkim zadatkom koji su trebali napraviti nakon istraživanja. Istraživanja su bila podijeljena na tri glavne teme: ovisnost o tehnologiji, prednosti i nedostaci tehnologije. Kroz projekt smo aktivno učili kako sigurno i učinkovito koristiti tehnologiju te kako koristiti tehnologiju, a da ne budemo ovisni o njoj. Tijekom projekta uključili smo se i u tjedan kodiranja gdje smo mogli samostalno odabrati što od kodiranja želimo naučiti i vježbati. U projekt su bili uključeni učenici iz Turske, Azerbajdžana, Poljske i Španjolske.
Projektom se od učenika tražilo da se samostalno služe društvenim mrežama i računalnim oblacima, da komuniciraju u digitalnome okružju pazeći na različitosti te međukulturno razumijevanje i demokratsko sudjelovanje. Učenici su pokazali visoku razinu samostalnog složenog istraživanje pomoću IKT-a te da su sposobni odabrati odgovarajuće digitalne tehnologije.
Ozana Vignjević, prof.