« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Projekt „Cyberbullying zaustavimo i smiješak na lice stavimo“ provodi Tehnička škola i prirodoslovna gimnazija Ruđera Boškovića u sklopu Školskog preventivnog programa za školsku godinu 2021./22.
Cilj je ovog projekta osnaživanje odgojno-obrazovnih djelatnika naše škole na području prevencije međuvršnjačkog nasilja, s posebnim naglaskom na elektroničko nasilje. Projektom je predviđeno da nastavnici, razrednici i stručni suradnici prenesu novostečena znanja učenicima i njihovim roditeljima, čime će se povećati razina prevencije međuvršnjačkog nasilja u školi i lokalnoj zajednici.
U okviru projekta dana 20. 4. 2022. u Baranji je održana edukacija nastavnika i stručnih suradnika naše škole u organizaciji Centra za nestalu i zlostavljanu djecu.
Predavanje „Najnoviji trendovi na području sigurnosti djece na internetu“ održao je voditelj Centra za nestalu i zlostavljanu djecu g. Tomislav Ramljak, dipl. socijalni radnik. Radionicu o postupanju u slučaju elektroničkog nasilja vodile su Martina Nikolić, mag. psihologije i Ana Veočić, mag. socijalnog rada, a završno predavanje Iskustva i izazovi digitalnog odrastanja održala je prof. dr. sc. Lucija Vejmelka. Od mnoštva korisnih savjeta koje smo čuli na edukaciji svakako valja istaknuti onaj g. Ramljaka – otvoren, iskren razgovor roditelja s djecom najbolja je prevencija.
Radi promocije projekta tiskali smo majice i druge promotivne materijale te je i to jedan od načina upoznavanja javnosti o problemu elektroničkog nasilja među mladima. Slijede nam aktivnosti osmišljavanja i izrade preventivnog priručnika za borbu protiv e-nasilja, zatim edukacija učenika na satu razrednika te roditelja na roditeljskim sastancima, čime će se povećati razina prevencije e-nasilja. Projektom će učenici steći znanja primjenjiva u različitim životnim situacijama kroz online komunikaciju – izvijestila nas je voditeljica projekta Gordana Popović, prof.