« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Istraživanje provedeno u okviru Erasmus+ projekta „𝗗𝗶𝗴𝗶𝘁𝗮𝗹𝗶𝘀𝗲𝗱 𝗦𝗰𝗵𝗼𝗼𝗹𝘀“ među 140 učenika 𝗧𝗲𝗵𝗻𝗶č𝗸𝗲 š𝗸𝗼𝗹𝗲 𝗶 𝗽𝗿𝗶𝗿𝗼𝗱𝗼𝘀𝗹𝗼𝘃𝗻𝗲 𝗴𝗶𝗺𝗻𝗮𝘇𝗶𝗷𝗲 𝗥𝘂đ𝗲𝗿𝗮 𝗕𝗼š𝗸𝗼𝘃𝗶ć𝗮 imalo je za cilj analizirati njihovo poznavanje i stavove o umjetnoj inteligenciji (UI). Uzorak ispitanika obuhvatio je učenike prvih (34,3%), drugih (37,1%) i trećih (28,6%) razreda, od kojih su 71,4% ženskog i 28,6% muškog spola.
Anketa je bila usmjerena na pitanja o prethodnom poznavanju pojma "umjetna inteligencija", razumijevanju UI, korištenju UI u svakodnevnom životu, prepoznavanju primjene UI tehnologije te pitanja o zadovoljstvu učinkovitošću UI u svrhu učenja i kreativnoga stvaralaštva te prednostima i nedostacima UI.
Ovo istraživanje pruža uvid u stavove i iskustva učenika srednje škole o UI i, svakako, može poslužiti kao temelj za daljnju edukaciju o ovoj sveprisutnoj tehnologiji.
Pripremila: Jasna Sudarić, koordinatorica projekta