« Veljača 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
P R I R O D O S L O V N A G I M N A Z I J A
Trajanje obrazovanja četiri godine
OPIS PROGRAMA
Gimnazija kao općeobrazovna škola omogućava svakom učeniku razvijanje interesa, potreba i općeg znanja, što omogućava kvalitetniji upis na fakultet.
ŠTO POSLIJE ŠKOLE?
Kroz sate laboratorijskih vježbi u opremljenim laboratorijima škole u kojima se modernim metodama učenike uvodi u istraživački, eksperimentalni, laboratorijski rad olakšan je upis učenika, maturanata na studije: medicine, farmacije, biologije, biokemije, kemije, veterine, sanitarnog inženjerstva, ekologije, zaštite na radu, prehrambene tehnologije, biotehničkih znanosti, kriminalistiku i forenziku i dr.
NASTAVNI PLAN ZA PROGRAM: PRIRODOSLOVNA GIMNAZIJA
ŠIFRA: 320804
NASTAVNI PREDMET |
BROJ SATI |
|||
1.razred |
2.razred |
3.razred |
4.razred |
|
tjedno |
tjedno |
tjedno |
tjedno |
|
Hrvatski jezik |
4 |
4 |
4 |
4 |
Strani jezik |
3 |
3 |
3 |
3 |
Latinski jezik |
2 |
2 |
- |
- |
Povijest |
2 |
2 |
2 |
2 |
Vjeronauk / Etika |
1 |
1 |
1 |
1 |
TZK |
2 |
2 |
2 |
2 |
Zemljopis |
2 |
2 |
2 |
- |
Matematika |
4 |
4 |
3 |
3 |
Fizika |
2 + 1 |
2 + 1 |
2 + 1 |
2 + 1 |
Kemija |
2 + 2 |
2 + 2 |
2 + 2 |
2 + 2 |
Biologija |
2 + 1 |
2 + 1 |
2 + 1 |
2 + 1 |
Informatika |
2 |
2 |
- |
- |
Likovna umjetnost |
- |
- |
2 |
- |
Psihologija |
- |
- |
1 |
- |
Logika |
- |
- |
1 |
- |
Sociologija |
- |
- |
1 |
- |
Glazbena umjetnost |
- |
- |
- |
2 |
Filozofija |
- |
- |
- |
2 |
Politika i gospodarstvo |
- |
- |
- |
1 |
Geologija |
- |
- |
- |
2 |
UKUPNO |
32 |
32 |
32 |
32 |
IZBORNA NASTAVA |
||||
Drugi strani jezik* |
2 |
2 |
2 |
2 |
Osnove ekologije* |
2 |
2 |
2 |
2 |
K O Z M E T I Č A R
Ovaj program osposobljava učenike za njegu i uljepšavanje kože lica i tijela, oblikovanje tijela, te kreativnog i korektivnog šminkanja. Stručna znanja stječu u suvremeno opremljenom školskom kozmetičkom salonu i na praktičnoj nastavi u kozmetičkim salonima izvan škole
Poslovi kozmetičara najsličniji su poslovima: medicinski kozmetičar, frizer, pediker, šminker
OPIS POSLOVA
RADNI UVJETI
POŽELJNE OSOBINE
ŠTO POSLIJE ŠKOLE
NASTAVNI PLAN ZA ZANIMANJE KOZMETIČAR / KOZMETIČARKA
NASTAVNI PLAN KOZMETIČAR
|
||||
A. ZAJEDNIČKI OPĆEOBRAZOVNI DIO |
||||
NASTAVNI PREDMET |
Tjedni broj nastavnih sati |
|||
|
|
|
|
|
tjedno |
tjedno |
tjedno |
tjedno |
|
Hrvatski jezik |
3 |
3 |
3 |
3 |
Strani jezik |
2 |
2 |
2 |
2 |
Povijest |
2 |
2 |
||
Vjeronauk / Etika |
1 |
1 |
1 |
1 |
TZK |
2 |
2 |
2 |
2 |
Geografija |
2 |
|||
Matematika |
2 |
2 |
||
Politika i gospodarstvo |
1 |
|||
UKUPANO SATI A |
14 |
12 |
9 |
8 |
POSEBNI STRUČNI DIO |
||||
B1. SRUKOVNO-TEORIJSKI PREDMETI |
||||
I. OBVEZNI STRUKOVNI PREDMETI |
Tjedni broj nastavnih sati |
|||
1.razred tjedno |
2. razred tjedno |
3. razred tjedno |
4.razred tjedno |
|
Latinski jezik |
2 |
|||
Biologija |
2 |
|||
Primijenjena fizika |
2 |
|||
Primijenjena kemija |
2 |
|||
Kozmetologija |
2 |
2 |
2 |
|
Ljekovito bilje s botanikom |
|
2 |
|
|
Nutricionizam |
|
|
|
2 |
Anatomija i fiziologija |
|
2 |
|
|
Dermatologija |
|
|
2 |
1 |
Medicinska mikrobiologija |
|
|
2 |
|
Primijenjena kozmetika |
2 |
3 |
3 |
4 |
Dekorativna kozmetika |
|
|
2 |
|
Primijenjena komunikacija |
1 |
1 |
1 |
1 |
Primijenjena informatika |
|
|
2 |
|
Poslovanje u struci |
|
|
|
2 |
UKUPNO SATI OBVEZNIH STRUKOVNIH PREDMETA |
11 |
10 |
14 |
12 |
II. IZBORNI STRUKOVNI PREDMETI |
Tjedni broj nastavnih sati |
|||
1.razred tjedno |
2.razred tjedno |
3.razred tjedno |
4.razred tjedno |
|
Televizijska i kazališna šminka |
4 |
|||
Masoterapijske tehnike |
4 |
|||
Aromakozmetika |
2 |
|||
Strani jezik u struci |
2 |
2 |
||
Ekologija |
2 |
|||
Prva pomoć |
2 |
|||
Pedikura |
2 |
|||
UKUPNOSATI IZBORNIH I STRUKOVNIH PREDMETA |
2 |
2 |
2 |
4 |
UKUPNO SATI B1 |
13 |
12 |
16 |
16 |
B2. PRAKTIČNA NASTAVA
|
||||
PRAKTIČNA NASTAVA |
Tjedni broj nastavnih sati |
|||
1.razred tjedno |
2.razred tjedno |
3.razred tjedno |
4.razed tjedno |
|
Praktična nastava |
4 |
7 |
7 |
7 |
UKOPNO SATI B2 |
4 |
7 |
7 |
7 |
UKOPNO SATI B1 + B2 |
17 |
19 |
23 |
23 |
SVEUKUPNO SATI A + B |
31 |
31 |
32 |
3 |
Napomena: U 1., 2., 3. i 4. razredu bira se jedan od ponuđenih izbornih predmeta.
T E H N I Č A R N U T R I C I O N I S T
Trajanje obrazovanja četiri godine
Tehničar nutricionist novo je i vrlo atraktivno i traženo zanimanje. Educirani su o načelima zdrave prehrane, znaju što razni prehrambeni proizvodi sadrže i kako utječu na ljudsko zdravlje.
Koliko i kako jesti da bismo bili idealne tjelesne težine i u dobroj formi. Treba li jesti meso, ribu, piti svježe mlijeko, vodu, čajeve ili što su probiotici, funkcionalna hrana.
OPIS POSLOVA
RADNI UVJETI
POŽELJNE OSOBINE
ŠTO POSLIJE ŠKOLE?
Nakon završetka četverogodišnjeg školovanja učenici polažu završni ispit, i ako žele, državnu maturu.
Zvanje tehničar nutricionist završno je zanimanje s kojim se učenici mogu zaposliti u prehrambenoj i farmaceutskoj industriji ili nastaviti svoje obrazovanje na višim i visokim školama, odnosno srodnim fakultetima, kao što su: prehrambeno-biotehnološki, farmaceutsko-biokemijski, medicinski i ostalim srodnim fakultetima.
NASTAVNI PLAN ZA PROGRAM: TEHNIČAR NUTRICIONIST
ŠIFRA:
NASTAVNI PREDMET
ZAJEDNIČKI DIO |
BROJ SATI |
|||
1.razred |
2.razred |
3.razred |
4.razred |
|
tjedno |
tjedno |
tjedno |
tjedno |
|
Hrvatski jezik |
3 |
3 |
3 |
3 |
Strani jezik |
3 |
3 |
3 |
3 |
Povijest |
2 |
2 |
- |
- |
Geografija |
2 |
1 |
- |
- |
TZK |
2 |
2 |
2 |
2 |
Politika i gospodarstvo |
- |
- |
- |
1 |
Vjeronauk / Etika |
1 |
1 |
1 |
1 |
Matematika |
2 |
2 |
2 |
2 |
Fizika |
2 |
- |
- |
- |
Biologija |
2 |
- |
- |
- |
Računalstvo |
2 |
2 |
- |
- |
UKUPNO ZAJEDNIČKI DIO |
20 |
15 |
10 |
11 |
|
|
|
|
|
NASTAVNI PREDMET STRUKOVNI DIO |
BROJ SATI |
|||
Opća kemija I |
2 + 3 |
- |
- |
- |
Opća kemija II |
- |
2 + 3 |
- |
- |
Organska kemija |
- |
2 + 2 |
- |
- |
Biokemija |
- |
- |
2 + 0 |
- |
Mikrobiologija |
- |
- |
2 + 2 |
- |
Osnove znanosti o prehrani I. i II. |
- |
- |
2 + 0 |
2 + 0 |
Ekologija |
- |
- |
2 + 0 |
- |
Osnove tehnologije namirnica I. i II. |
- |
- |
2 + 0 |
2 + 0 |
Procesi pripreme hrane |
- |
- |
2 + 0 |
- |
Humana fiziologija |
- |
- |
2 + 0 |
0 |
Zaštita na radu, higijena i sanacija |
2 + 0 |
- |
- |
- |
Mikrobiologija namirnica |
- |
- |
- |
2 + 2 |
Pravilna prehrana |
- |
- |
- |
2 + 0 |
Kontrola kakvoće namirnica |
- |
- |
- |
1 + 5 |
Botanika |
- |
2 + 0 |
- |
- |
Praktična nastava |
- |
0 + 3 |
0 + 4 |
0 + 4 |
UKUPNO STRUKOVNI DIO |
9 |
16 |
18 |
18 |
SVEUKUPNO I. i II. |
29 |
31 |
28 |
29 |
IZBORNI PREDMETI |
|
|||
Ambalaža |
1 + 1* + 0 |
- |
- |
- |
Tehnologija vode |
1 + 1* + 0 |
- |
- |
- |
Ekološka proizvodnja hrane |
- |
1 + 1* + 0 |
- |
- |
Energetika |
- |
1 + 1* +0 |
- |
- |
Biotehnologija |
- |
- |
2 + 0 |
- |
Ekonomika prehrambene industrije |
- |
- |
2 + 0 |
- |
Ljekovito i začinsko bilje |
- |
- |
- |
1 + 1* + 0 |
Fermentirani procesi |
- |
- |
- |
1 + 1* + 0 |
UKUPNO IZBORNI PREDMETI |
2 |
2 |
2 |
2 |
SVEUKUPNO I., II. i III. |
31 |
33 |
30 |
31 |
Stručna praksa |
- |
35 |
35 |
40** |
Od ponuđenih izbornih predmeta bira se samo jedan, u trajanju od dva školska sata.
Predviđeno je da se nastava ovih predmeta održava i praktično u obliku demonstracija, rada na terenu i samostalnog rada.
Trajanje obrazovanja četiri godine
Grafički dizajner bavi se likovnim uređivanjem knjiga i drugih pisanih materijala, kao što su: časopisi, plakati, kalendari, promotivni materijali, osmišljavanjem vizualnog identiteta tvrtki (dizajniranjem logotipa, memoranduma, posjetnica i omotnica). U svom poslu služi se posebnim grafičkim računalnim programima, može se reći, da se bave „vizualnom komunikacijom“.
Srodna zanimanja grafičkom uredniku – dizajneru su: grafički tehničar pripreme, tekstilni dizajner, scenski dizajner, dizajner interijera, dizajner Internet stranica, likovni umjetnik.
OPIS POSLOVA
RADNI UVJETI
POŽELJNE OSOBINE
Kontraindikacije za rad su : slabovidnost / sljepoća, neraspoznavanje boja, gluhoća i teža nagluhost u govornom području, oštećenja glasa i / ili govora koja utječu na komunikaciju, teža oštećenja funkcije mišićno-koštanog sustava te kronični poremećaji koji znatno remete kognitivno i emocionalno funkcioniranje
ŠTO POSLIJE ŠKOLE?
Dobro je znati
NASTAVNI PLAN ZA PROGRAM: GRAFIČKI UREDNIK – DIZAJNER
ŠIFRA: 210604
NASTAVNI PREDMET ZAJEDNIČKI DIO |
BROJ SATI |
|||
1.razred |
2.razred |
3. razred |
4.razred |
|
tjedno |
tjedno |
tjedno |
tjedno |
|
Hrvatski jezik |
4 |
4 |
3 |
3 |
Strani jezik |
3 |
3 |
3 |
3 |
Povijest |
2 |
2 |
- |
- |
Vjeronauk / Etika |
1 |
1 |
1 |
1 |
TZK |
2 |
2 |
2 |
2 |
Politika i gospodarstvo |
- |
- |
- |
2 |
Fizika |
2 |
2 |
- |
- |
Matematika |
3 |
3 |
3 |
3 |
Kemija |
- |
2 |
- |
- |
Biologija |
2 |
- |
- |
- |
Geografija |
2 |
1 |
- |
- |
Informatika |
2 |
2 |
- |
- |
Likovna umjetnost |
2 |
2 |
- |
- |
UKUPNO ZAJEDNIČKI DIO |
25 |
24 |
12 |
14 |
NASTAVNI PREDMET STRUKOVNI DIO |
BROJ SATI |
|||
1.razred tjedno |
2.razred tjedno |
3.razred tjedno |
4.razred tjedno |
|
Grafički dizajn |
2 |
2 |
2 |
2 |
Fotografija i film |
- |
- |
2 |
- |
Grafička tehnologija |
2 |
2 |
2 |
2 |
Strojevi i automatika |
- |
- |
3 |
2 |
Zaštita okoliša |
- |
1 |
- |
- |
Multimedijske tehnologije |
- |
- |
2 |
3 |
Vizualne komunikacije |
- |
- |
2 |
2 |
Izborni predmet |
- |
- |
- |
2 |
Praktična nastava* |
3 |
3 |
6 |
6 |
UKUPNO STRUKOVNI DIO |
7 |
8 |
19 |
19 |
SVEUKUPNO I. i II. |
32 |
32 |
31 |
33 |
IZBORNI PREDMET |
|
|||
Izrada web stranice |
- |
- |
- |
2 |
Promotivne aktivnosti u grafičkoj industriji |
- |
- |
- |
2 |
Grafičke tehnike |
- |
- |
- |
2 |
UKUPNO IZBORNI PREDMETI |
- |
- |
- |
6
|
SVEUKUPNO I., II. i III. |
32 |
32 |
31 |
39 |
NASTAVNI PREDMET |
|
|||
Stručna praksa** |
84 |
84 |
84 |
0 |
*Praktična nastava izvodi se u računalnoj učionici i radnom procesu
**Stručna praksa izvodi se u radnom procesu s ciljem razvijanja znanja i vještina koje je učenik stekao tijekom obrazovanja u prethodnim razredima. Ona se organizira po ugovorima škole i tvrtke, provodi se nakon završetka nastave i uvjet je upis učenika u naredni razred
K E M I J S K I T E H N I Č A R
Trajanje obrazovanja četiri godine
Ovaj program osposobljava učenike za stjecanje suvremenih znanja u području kemije i ostalih prirodnih znanosti, za rad u kemijskom laboratoriju nakon završenog srednjoškolskoga obrazovanja i nastavak obrazovanja na višim i visokim školama, odnosno fakultetima.
Poslovi kemijskog tehničara najsličniji su poslovima farmaceutskog tehničara, kemijskog laboranta, poslu operatera kemijskih postrojenja i ekološkog tehničara, sanitarnog tehničara, zdravstveno-laboratorijskog tehničara.
OPIS POSLOVA
RADNI UVJETI
POŽELJNE OSOBINE
ŠTO POSLIJE ŠKOLE?
NASTAVNI PLAN I PROGRAM: KEMIJSKI TEHNIČAR
ŠIFRA: 200104
NASTAVNI PREDMET |
BROJ SATI |
||||
|
|
|
|
||
tjedno |
tjedno |
tjedno |
tjedno |
||
Hrvatski jezik |
3 |
3 |
3 |
3 |
|
Strani jezik |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Povijest |
2 |
2 |
- |
- |
|
Vjeronauk / Etika |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
TZK |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Geografija |
2 |
1 |
- |
- |
|
Matematika |
4 |
3 |
3 |
3 |
|
Fizika |
2 |
2 |
2 |
2 |
|
Biologija |
2 |
2 |
2 |
- |
|
Politika i gospodarstvo |
- |
- |
- |
2 |
|
Računalstvo |
2 |
2 |
- |
- |
|
UKUPAN OPĆI DIO |
22 |
21 |
15 |
14 |
|
POSEBNI STRUČNI DIO |
1.razred tjedno |
2. razred tjedno |
3. razred tjedno |
4.razred tjedno |
|
Opća kemija s vježbama |
2 + 3 |
- |
- |
- |
|
Anorganska kemija |
- |
2 + 3 |
- |
||
Organska kemija s vježbama |
- |
- |
3 + 3 |
- |
|
Biokemija s vježbama |
- |
- |
- |
2 + 3 |
|
Fizikalna kemija |
- |
- |
2 |
- |
|
Vježbe iz fizikalne kemije |
- |
- |
- |
3 |
|
Analitička kemija s vježbama |
- |
1 + 3 |
- |
- |
|
Tehnološke operacije s vježbama |
- |
- |
2 + 2 |
- |
|
Tehnološki procesi |
- |
- |
- |
3 |
|
Primijenjena informatika |
- |
- |
0 + 2 |
0 + 2 |
|
SRZ |
1 |
1 |
1 |
1 |
|
UKUPNO |
30 |
31 |
30 |
28 |
|
IZBORNI PROGRAM |
|||||
Drugi strani jezik |
3 |
3 |
1 |
1 |
|
Izborni pokusi u kemiji |
0 + 2 |
0 + 2 |
- |
- |
|
Mineralogija |
- |
- |
1 |
- |
|
Mikrobiologija |
- |
- |
- |
0 + 2 |
|
Forenzička ispitivanja |
- |
- |
- |
0 + 2 |
|
Geokemija |
- |
- |
1 |
- |
|
Toksikologija |
- |
- |
- |
1 + 2 |
|
Mjerenja u okolišu |
- |
- |
0 + 2 |
- |
|
Astrokemija |
- |
- |
1 |
- |
|
Povijest kemije |
- |
- |
- |
1 |
|
Izborni kemijski procesi |
- |
- |
1 |
1 |
|
Kemija i nutricionizam |
- |
- |
1 + 1 |
- |
|
Osnove ekologije |
1 |
- |
- |
- |
|
Kemijski procesi u okolišu |
- |
1 |
- |
- |
|
UKUPNO |
3 |
34 |
33 |
33 |
|
FAKULTATIVNI PROGRAM |
|||||
Stručna praksa |
- |
80 |
80 |
40 |
|
Napomena:
U četvrtom razredu učenik bira izborne sadržaje u ukupnom trajanju od šest sati.